Online Mesajlaşma ile Satış ve Destek

10 dk. 3/18/2021
Geri
Ana Kategori

Perakende ve Mağazacılık

Alt Kategori

Perakende ve Mağazacılık

Künye

Çoğu müşteri, online mesajlaşma uygulamalarının iyi bir iletişim aracı olduğunu düşünür. Çünkü sözlü iletişimden çok daha etkilidir. Sorunu daha hızlı çözer ve müşteriniz üzerinde olumlu bir izlenim bırakmanızı sağlar. Ancak bazı önemli detayları gözden kaçırırsanız, tam tersi bir etki de yaratabilir. Müşteriniz sizin ilgisiz biri olduğunuzu ve en önemlisi de bir robottan farkınız olmadığını düşünebilir. İşte bu nedenle eğitimimizde; müşterinizle nasıl daha hızlı, daha verimli ve daha etkili konuşabileceğinizin ipuçlarını anlatacağız. Yararlı olması dileğiyle.