Çatışma Yönetimi

19 dk. 10/23/2024
Geri
Ana Kategori

Kişisel Gelişim

Alt Kategori

Kişisel Gelişim

Künye

Çatışmalar iş hayatının kaçınılmaz bir gerçeğidir. Ancak bu eğitimle, çatışmaları birer fırsata dönüştürmeyi öğrenebilirsiniz. "Çatışma Yönetimi" eğitimimizde, etkili çatışma yönetimi becerileri geliştirecek ve çatışmaları yapıcı bir sürece evrilmenin yollarını keşfedeceksiniz. Çatışmaları Yönet, İlişkilerini Güçlendir! Çatışma, doğru yönetilmediğinde ilişkileri yıpratabilir. Ancak bu eğitimde, kişisel ve kurumsal ilişkilerinizi güçlendirecek çatışma yönetimi teknikleriyle donatılacaksınız. Çatışmaları anlamak, önceden öngörmek ve yapıcı çözümler üretmek için gereken tüm bilgi ve becerileri kazanacaksınız. Neden İzlemelisiniz? • Çatışma Yönetimi Stratejilerini Öğrenin: Transaksiyonel Analiz, Pondy Modeli ve SCARF Modeli gibi yöntemlerle çatışma aşamalarını analiz edip, çatışmaları yönetme becerilerinizi geliştirin. • Kişisel ve Profesyonel İlişkilerinizi Güçlendirin: Çatışmaları fırsata dönüştürerek, hem iş hayatınızda hem de kişisel ilişkilerinizde daha sağlıklı iletişim kurmanın yollarını keşfedin. • Farklı Çatışma Türlerini Tanıyın: Duygusal ve bilişsel çatışma arasındaki farkları öğrenerek, hangi türde çatışmalara nasıl yaklaşmanız gerektiğini bilin. • Çözüm Odaklı Yaklaşım: Çatışmaları önceden öngörerek, yapıcı ve sürdürülebilir çözümler geliştirmeyi öğrenin. Bu sayede iş hayatınızda daha verimli ilişkiler kurarak, başarıyı yakalayın. Çatışma yönetimi eğitimimiz, kişisel ve kurumsal yaşamda ilişkileri geliştirip, karşılaşılan sorunları fırsata çevirmenin anahtarını sunuyor. Bu eğitimle, çatışmalardan korkmak yerine onları fırsat olarak değerlendirmeye hazır olun! Eğitime dilediğiniz an bilgisayar veya mobil cihazınızla erişebilirsiniz. Eğitim ve Gelişim Sorumlusu/Profesyonel Koç /Eğitmen- Didem Yılmaz'ın katkılarıyla hazırlanmıştır.