Soru Sorma Becerileri

12 dk. 2/17/2016
Geri
Ana Kategori

Telefonda İletişim Kültürü

Alt Kategori

Telefonda İletişim Kültürü

Künye

Bu eğitimde gerek telefon iletişimi, gerek koçluk veya yöneticilik yaparken sizlere gerekli olabilecek soru sorabilme becerilerini kazandırmayı hedefledik. Hepimiz için doğru sorular sormanın işimizdeki başarımızı desteklediği tartışılmaz bir gerçek. Çünkü iyi sorular; Dikkat toplamaya ve bilgi almaya yardımcı olur. Bilgi aktarmada önemli bir araçtır. Olası çatışmaları çözebilir hatta çatışma engelleyicidir. Yeni oluşan veya önemsenmemiş bir isteği kolaylıkla hayata geçirebilir. Ayrıca doğru soru sormak; Yeni fikirlerin ve fırsatların yaratıcı faktörlerindendir. Yerinde ve zamanında kullanıldığında, firmalar için kuvvetli bir ürün veya hizmet satışı olanağı hazırlar. Başlangıç projelerinin temelinin sağlam olmasında önemli bir rol oynar. Olayların sonuca ulaşma sürecini hızlandırır. Eğer soru sormanın önemi konusunda yeterince dikkatinizi çektiysek, hemen sizi eğitimimize bekliyoruz. Konunun bütün olarak öğrenilmesi açısından Telefonda İletişim Kültürü Kategorisindeki tüm eğitimleri almanız önerilir. Diğer modülleri aşağıdaki linkleri tıklayarak inceleyebilirsiniz. Telefonda Etkili İletişim Kurum Kültürü Telefonda Başlar Telefon İletişiminde Sözcük Seçimi Etkin Dinleme Ses Tonunu Etkin Kullanın Telefonda Görüşme Hakimiyeti Duygularınızı Kontrol Edin Soru Sorma Becerileri Kızgınlıkla Başa Çıkabilme Yararlı olması dileğiyle.